کانسیلر جامد زرد رنگ چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : ipooshak

کانسیلر جامد یکی از لوازم آرایشی است که از آن در کنار کرم پودر برای کاور کردن نقص های صورت استفاده میشود.

کانسیلر جامد هم نمونه ای از کانسیلر است که فرمولاسیون متفاوت تری دارد و برای پوشاندن نقاط و یا خطوط نازک و کوچک پوست که نمیخواهید در آرایشتان دیده شود استفاده می شود. برای پوشاندن نواحی بزرگتر بهتر است از کانسیلر مایع استفاده شود تا به خوبی پوشانده شود.

کانسیلر جامد هر چه رنگدانه های بیشتری داشته باشد قدرت کاور بالاتری را ایجاد می کند. به همین دلیل نمونه های رنگی کانسیلر جامد وارد بازار شده است. شما با کمک کانسیلر جامد علاوه بر اینکه می توانید لکه های پوستتان را بپوشانید بلکه اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود می توانید خستگی و رنگ پریدگی پوستتان را نیز کاور کنید.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا شما را با کاربرد های کانسیلر جامد آشنا کنیم.

کانسیلر جامد

نکته مهم در مورد کانسیلر جامد رنگی این است که شما قبل از انتخاب و استفاده از این محصول خاص باید پوست صورت خود را به خوبی بشناسید. اینکه پوستتان گرم است یا سرد؟ طیف و تنالیته رنگی پوستتان چگونه است؟ چرا که اگر رنگ های کانسیلر جامد به درستی استفاده شود می تواند نتیجه بسیار بهتری را روی پوستتان می گذارد.

تاثیر کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر جامد دارای طیف رنگی زیادی است. نارنجی، سبز، زرد، صورتی و بنفش. هر خانم با توجه به تنالیته پوست خود و اینکه چه نقاط را می خواهد بپوشاند باید یکی از این رنگ ها البته با توجه به تاثیری که روی پوست میگذارد انتخاب نماید.

کاربرد کانسیلر جامد زرد

رنگ کانسیلر زرد می تواند لکه های تیره روی پوست را بپوشاند. به عنوان مثال کبودی و سیاهی زیر چشم دقیقا جایی است که همه خانم ها در آرایش اقدام به پوشاندن آن می کنند.

 اگر می خواهید با کمک کانسیلر جامد این کار را انجام دهید توصیه میکنیم زیر چشم هایتان یک مثلث بکشید و با کمک پد آن را تا پایین و روی گونه های خود پخش کنید. سپس پد آغشته با کانسیلر زرد را به پشت چشم و پلک های خود نیز بکشید تا کل ناحیه چشمتان یک دست کاور شود. اگر در ناحیه چشم تان چین و چروک وجود دارد دیگر کانسیلر جامد بهترین پیشنهاد نیست. بلکه باید از همان رنگ زرد اما در بین کانسیلر مایع یکی را انتخاب کنید.

کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر مایع زرد رنگ می تواند علاوه بر کبودی دور چشم می تواند چین و چروک های ریز ناحیه دور چشم را به خوبی کاور کند.

می گویند که رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودری باشد که انتخاب و استفاده می کنید.

اما اگر از کانسیلر جامد برای کمتر کردن پف چشم استفاده می کنید بهتر است از یک درجه تیره تر استفاده کنید.

کانسیلر رنگ روشن تر می تواند پف چشم هایتان را بیشتر نشان دهد. علاوه بر این، این روشن بودن کانسیلر جامد باید یک درجه باشد. استفاده از کانسیلر جامد بسیار روشن تر از کرم پودر نتیجه برعکس روی آرایش دارد. یعنی به جای کاور لکه های قهوه ای و تیره آن ها را بیشتر نمایان می کند و این زیبایی آرایشی که می کنید را کم خواهد کرد.

کانسیلر جامد باکیفیت

تمام لوازم آرایشی که مربوط به پوست است مانند کرم پودر، کانسیلر و پنکک باید اصل و استاندارد باشد تا سلامتی پوستتان را در معرض خطر قرار ندهد.

بیشتر لکه های موجود روی پوست در نتیجه  استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و بی کیفیت است. در نتیجه این مواد به جای ایجاد زیبایی می تواند از زیبایی شما هم به شدت کم کند.

برای خرید کانسیلر باکیفیت میتوانید به فروشگاه روبی سان مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: کانسیلر جامد , خرید کانسیلر جامد , کانسیلر جامد روبی سان , خرید کانسیلر جامد روبی سان , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: